Toch niet tevreden?
Een klacht of opmerking? Laat het ons weten.
Heb je, ondanks alle zorg die wij hebben besteed om je bestelling perfect bij je afgeleverd te krijgen, toch een klacht of opmerking over het product of onze dienstverlening? In dit geval kun je op de volgende manieren contact met ons opnemen:
Via e-mail
Mail je klacht of opmerking naar hello@frank.nl
Via Facebook
Stuur ons een bericht via Facebook
Via Twitter
Stuur ons een bericht via Twitter
Binnen 2 werkdagen nadat wij je klacht of opmerking hebben ontvangen, krijg je van ons een ontvangstbevestiging. Uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de klacht of opmerking krijg je van ons een inhoudelijke reactie. Ons doel is om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan kun je altijd terugvallen op de geschillenprocedure van de Geschillencommissie. Meer informatie over deze procedure vind je hier: www.degeschillencommissie.nl
Daarnaast kun je jouw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr