Het bestelproces
Bestellen is simpel bij Frank. Of je nu een tablet, smartphone of pc gebruikt. Zodra je een product wilt hebben, klik je gewoon op de knop ‘In winkelwagen’ en de rest wijst zich dan haast vanzelf. Toch leggen we het bestelproces hieronder graag voor je uit.
In deze koopgids
Winkelwagen
Zodra je een product in de winkelwagen heeft geplaatst, verschijnt bovenin het scherm een pop-up bij het winkelwagen-icoontje. Hier zie je nogmaals welk product je hebt besteld en wat de kosten bedragen. Je kunt nu verder winkelen. Steeds als je weer iets toevoegt aan jouw winkelwagen, verschijnt een pop-up met de actuele inhoud en totaalprijs van de bestelling. Klaar met shoppen? Klik dan simpelweg op het winkelwagen-icoontje en daarna op de knop ‘Overzicht en bestellen’. Je komt dan op de winkelwagen-pagina, die het besteloverzicht laat zien. Wil je meer exemplaren van hetzelfde product, of wil je juist producten uit de winkelmand verwijderen? Dat kan op deze pagina met eenvoudige muisklikken. Om het bestelproces te voltooien klik je vervolgens op ‘Jouw gegevens’.
Verzendgegevens
Op de gegevenspagina vul je je gegevens in. Al eens eerder bij ons gewinkeld? Klik dan op de knop ‘Bestel sneller door in te loggen’. Je hoeft dan niet opnieuw je gegevens in te voeren. Wil je jouw bestelling op een ander adres geleverd krijgen dan je woonadres? Dat kan! Onderaan de pagina kun je een ander afleveradres invoeren. Het besteloverzicht vind je ook nog steeds terug op de gegevenspagina. Onder het kopje ‘Bestelling’ kun je jouw bestelling nog steeds wijzigen. Daarnaast kun je hier een eventuele couponcode invoeren. Klaar met het invullen van je gegevens? Klik dan op de knop ‘Overzicht en betalen’.
Overzicht en betalen
Op de ‘Overzicht en betalen’-pagina zie je jouw factuur- en afleveradres staan. Ook vind je hier nogmaals het besteloverzicht terug. Je bestelling kun je uiteraard nog steeds wijzigen. Wil je definitief bestellen? Kies dan een betaalmethode en klik op de knop ‘Betaal nu’. Je wordt dan naar de betaalpagina geleid. Afhankelijk van de betaalmethode die je hebt gekozen, moet je nog wat informatie invoeren. Lees hiervoor de instructies die op je scherm verschijnen. Om de bestelling af te ronden klik je op ‘Versturen’. Je krijgt vervolgens een bestelbevestiging te zien op onze site. Daarnaast ontvang je nog een bevestigingsmail.
Bestelling laten afleveren in een ander land
Iedereen in Europa kan in de landen waar Frank actief is spullen bestellen. Echter, het is op dit moment alleen via onze klantenservice mogelijk om een bestelling in te voeren op een adres buiten het land van de webshop waar je een aankoop wilt doen. Het kan zijn dat hiervoor additionele verzendkosten worden berekend of de bestelling alleen opgehaald kan worden. Helaas leent niet elk product zich voor verzending naar andere landen.
In english, for our international customers: Everyone in EU can order products on our web shop in a country where Frank is active. However, please contact our customer service if you want to have your order delivered to a country other than the country of the Frank web shop where you are currently ordering from. Not all products are eligible to be shipped abroad, and additional charges such as shipping fees and handling costs may apply.
Hulp nodig?
Loop je toch vast in het bestelproces? Geen punt. Domme vragen bestaan niet. Je kunt dus altijd contact opnemen met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen je graag verder.