✔️ Gratis bezorging vanaf € 30,-Niet tevreden? ✔️ Gratis retourneren ✔️ Ophalen bij 5219+ afhaalpunten ✔️ Gratis retourneren                           🔓 Inloggen       |       Klantenservice

Zakelijk bestellen

Wil je een zakelijke bestelling doen? Ook dat kan bij Frank. Zakelijke aankopen kun je doen op twee manieren: via de website – met betaling vooraf – of via e-mail – met betaling achteraf op factuurbasis.

Vooraf betalen via de website

Bestellen via de website is gemakkelijk en snel. In het online bestelproces geef je gewoon aan dat je een zakelijke klant bent en geef je de gevraagde gegevens op, zoals factuuradres, afleveradres en btw-nummer. Zodra de betaling bij ons binnen is, krijg je van ons een digitale factuur met daarop alle informatie die je nodig hebt voor jouw administratie, zoals btw-bedrag, jouw factuurgegevens en onze gegevens.

Ben je een buitenlandse zakelijke klant? Ook dan kun je bij ons bestellen. Je hebt dan wel een geldig btw-nummer nodig, dat je invoert tijdens het bestelproces. Ons systeem zal dan automatisch de btw in mindering brengen.

Let op! Wij kunnen helaas niet achteraf de btw op de factuur in mindering brengen. Je dient dus direct bij het online bestellen een geldig btw-nummer op te geven.

Achteraf betalen via e-mail

Voor Nederlandse zakelijke klanten is levering op factuurbasis mogelijk boven de €100,-. Boven de €250,- wordt er een aanbetaling van 50% gevraagd. Wij hanteren een betaaltermijn van 14 dagen. Voor levering op factuurbasis hebben wij een KvK-uittreksel nodig dat niet ouder is dan 3 maanden. Indien er probleemloze facturatie is geweest is het ter beoordeling van onze binnendienst of er bij een vervolgbestelling wederom gevraagd wordt om een 50% aanbetaling.

Ben je een Belgische zakelijke partij? Helaas werken we dan alleen met een voorafbetaling. Voor Belgische en Nederlandse overheden en scholen wordt er vaak een uitzondering gemaakt op deze regel en is een facturatie achteraf ter beoordeling van onze binnendienst. Wij controleren in ieder geval, maar niet uitsluitend, of jouw organisatie langer dan vijf jaar is ingeschreven bij de KvK en of de laatste jaarrekening al is gedeponeerd. Ook controleren wij op overige publieke informatie vóór akkoord van facturatie achteraf.

Wij behouden ons het recht voor om jouw verzoek zonder opgaaf van reden af te keuren of aan te passen.

Wil je gebruik maken van facturatie achteraf, of wil je om wat voor reden dan ook niet via onze website bestellen? Stuur dan een e-mail naar hello@frank.nl met daarin een duidelijke omschrijving van je bestelling. Zet in de mail verder de volgende informatie:

  • Tenaamstelling
  • Contactpersoon + telefoonnummer
  • Eventueel referentienummer
  • Factuuradres (evt. Belgisch btw-nummer)
  • Afleveradres
  • Besteloverzicht, inclusief productnummers en onze actuele verkoopprijzen, zoals die vermeld staan op onze website. Dit om onduidelijkheden te voorkomen.
  • Voor zakelijke bestellingen zijn onze zakelijke voorwaarden van kracht
  • Bevestiging dat je bekend bent met en akkoord gaat met onze algemene voorwaarden
  • Uittreksel van de KvK jonger dan 3 maanden
  • Eventuele opmerkingen

Je ontvangt een bestellingsbevestiging evenals een verzendbevestiging wanneer jouw bestelling wordt ingevoerd.

Frank.nl
Logo